Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2019



  Η προσευχή του μήνα
Κύριε
Συγχώρησέ με για την... ανάπηρη προσευχή μου. Είμαι σαν νήπιο που αρχίζει ξαφνικά να συνειδητοποιεί ότι τελικά θέλει περισσότερο μία απάντηση στο αίτημα της προσευχής του, απ’ όσο θέλει Εσένα τον ίδιο!!
Το καταλαβαίνω και συμφωνώ στο να μην απαντάς σε... τηλεγραφήματα! Βοήθησέ με σε παρακαλώ, να μάθω να προσεύχομαι θερμά και να επιμένω. Αντικατάστησε, σε ικετεύω, την δική μου απελπισία με την δική Σου φανερή παρουσία. Μην μ’ αφήνεις να κάνω την προσευχή καταφύγιο μονάχα στις ώρες δυσκολίας, γιατί εύκολα ξεχνώ και εγκαταλείπω την προσευχή, όταν όλα πάνε καλά!
Σε παρακαλώ σύντριψε τον εγωισμό μου (όσο το αντέχω Κύριε...)! Μάθε με να Σ’ εμπιστεύομαι απολύτως και προστάτευσέ  με από κάθε μορφής πειρασμό, γιατί είμαι ένα «φθινοπωρινό φύλλο»!
Όπως είπες στον πατέρα μας τον προφήτη Ιερεμία: «Κάλεσέ με και θα σου απαντήσω, θα σου αναγγείλω μεγάλα πράγματα που δεν τα γνωρίζεις ούτε μπορείς να τα γνωρίσεις». Γι’ αυτό, Κύριε και Θεέ μου, Σε καλώ και Σε παρακαλώ:
Να με μάθεις να προσεύχομαι·
Να με στηρίξεις να αυξάνω στην προσευχή·
Να μου δείξεις το έλεός Σου·
Να μου φανερώσεις «Σεαυτόν γνωστώς»·
Να κατανοήσεις την αναίδειά μου και να μου δώσεις να συνειδητοποιήσω βαθειά, ότι όλα είναι στο "Χέρι" Σου δώρημα νωθεν καταβαίνον.

ΑΜΗΝ
ΠΗΓΗ:enoriako.info


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου