Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Το θεϊκό σημάδι

Κύριε,

Δυσκολεύομαι να αγαπώ αφού μόνο διανοητικά κατάλαβα την εντολή Σου.  Και Εσένα δεν σ' αγαπώ, σε σκέπτομαι !  Και η πίστη μου μια ακροβασία διανοητική φαντάζει στα μάτια μου.  Όλα περνάν απο το λογικό μου.  Δεν θέλω να είμαι ένα "άμυαλο ζόμπι".  Όμως , Κύριε δώσε "να Σε καταλάβω" με όλη μου την ύπαρξη, όπως ο Ιακώβ όταν πάλευε μαζί Σου.

Κύριε,

Δυσκολεύομαι να βλέπω πέρα απο τον εαυτό μου και ακόμα χειρότερα να αξιολογώ τα καλά των αδελφών μου, ίσως γιατί στην καρδιά μου κυριαρχεί η αρρώστια, που με κάνει να βλέπω μόνο τα ομοειδή μου πάθη και στους άλλους, αφού είμαι ασυνήθιστος στην υγιεία.

Κύριε,

Δυσκολεύομαι να τηρώ την εντολή Σου, που είναι μία και "καλύπτει" τα πάντα :Ν' αγαπώ τους πάντες, βλέποντας στο πρόσωπό τους Εσένα.  Βλέποντας το θεϊκό στοιχείο, που έδωσες  σ' όλους και φυσικά και εκείνοι έχουν.  Δεν γνώρισα επαρκώς αυτό το θεϊκό σημάδι, ούτε σε μένα, και φυσικά δεν μπορώ να το αναγνωρίσω ούτε και στους αδελφούς μου.  Λύτρωσέ με απ' αυτή την φρικτή αναπηρία, να μη μπορώ να διαβάσω την θεϊκή Σου σφραγίδα πάνω μου, να μη την βλέπω στους αδελφούς μου, και φυσικά, να μη μπορώ να "περπατήσω" τον δικό Σου δρόμο, που είναι ο δρόμος της Ζωής.

Κύριε,

Δυσκολεύομαι να συνειδητοποιήσω την ταπείνωσή Σου να γίνεις άνθρωπος και εξ' αυτού δεν έχω ταπείνωση και δεν καταφέρνω να γίνω άνθρωπος.  Μένω ένα άτομο, που διεκδικεί την ασφάλεια του προδιαγεγραμμένου, όπως φαντάζεται, κλουβιού του, ενω Συ μου γυρεύεις να "περιπολώ τους ουρανούς".

Κύριε,

Βάλε με τα άγια χέρια Σου πηλό στα τυφλά μου μάτια, ώστε να πιστεύω και να αγαπώ με σταδιακά πληρέστερη ενάργεια, για να μπορώ, σε όλα και όλους, να βλέπω τις ενέργειές Σου τις άκτιστες, και το μεγαλείο των αρετών του Πανάγιου Προσώπου Σου, έστω και σκεπασμένο με πάθη δύσμορφα και απεχθή.  Κάνε με να μπορώ, όχι απλώς να βλέπω πίσω απο τα φαινόμενα, αλλά να με γοητεύει η έστω και αμυδρή και συνεσκιασμένη παρουσία Σου.  Καθ' ομοίωσίν Σου μάς έπλασες Κύριε και μόνον σ' αυτό τον δρόμο πορευόμενοι μπορούμε να αγαπήσουμε "σαν τον εαυτό μας" τον πλησίον μας, που και αυτός πλάσθηκε με τον ίδιο τρόπο.

Δώσε μας αυτή την χάρη.

Ενίσχυσέ μας σ' αυτό το δρόμο.

Φώτισέ μας να βλέπουμε παντού
το φως των αρετών Σου.

Γέμισέ μας  αγάπη, ώστε να μοιάσουμε σε Σένα, να γίνουμε γνήσια παιδιά Σου και να γευθούμε την ευτυχία της συνύπαρξης με του άλλους αδελφούς μας και Εσένα.

στην αγκαλιά Σου.

ΑΜΗΝ
                                                    ΠΗΓΗ :WWW.enoriako.info



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου