Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2022

 

        παρουσία το Θεανθρώπου  εναι θεοφάνεια, χι διατύπωσι πόψεων. Δν ρχεται να πιβάλη τ γνώμη Του, λλά ν θυσιάση την ψυχή Του.  Δν ρχεται ν κρίνη κα ν ποτάξη, λλ ν σώση κα ν λευθερώση.  ρχεται ν φανερώση τν φατη γάπη το Θεο πρς τν νθρωπο.

        Μ την παρουσία Του νατέλλει φς παρακλήσεως, πού ποκαλύπτει τι ατία κα τρόπος πάρξεως το σύμπαντος κόσμου κα τς δημιουργίας το νθρώπου βρίσκονται σ μι  ναρχη ρχή, σ μια περινόητη Θεότητα που εναι κάλλος μήχανον, γάπη Τριαδική και μοναδική΄ ν Τριάδι προσώπων και μονάδι οσίας «διαιρέσει τὴν ἔνωσιν και ἔμπαλιν ἔχουσα».

       Κα Κύριος γνωρίζεται  ς πεσταλμένος το Πατρός. «’Εκ τοῦ Θεοῦ ἐξῆλθον καὶ ἥκω’οὐδέ γαρ ἀπ’ἐμαυτοῦ ἐλήλυθα, ἀλλά ἐκεῖνος με ἀπέστειλε». Κάνει πακοή στο θέλημα το Πατρός.

        ρχεται ν μς φανερώση τ πλήρωμα τς ληθείας ς κοινωνία ζως και γάπης. Ν γκεντρίση τν παρξί μας στ Τριαδικό καθς. «Καθώς ἠγάπησέ με ὁ Πατήρ, κἀγώ ἠγάπησα ὑμᾶς’ μείνατε  ἐν τῇ ἀγάπῃ τῇ ἐμῇ». «’Εγώ εἰμι ἡ ἄμπελος, ὑμεῖς τὰ κλήματα». λθε «ἵνα ζωὴν ἔχωμεν καὶ περισσόν ἔχωμεν». Τ περισσν τς ζως εναι καινή κτίσις κα πολιτεία τν σχάτων.

«Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΤΗΣ ΔΟΞΗΣ» Ἀρχιμ. Βασιλείου, Προηγουμένου Ἱερᾶς Μονῆς Ἰβήρων



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου