Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2022


ΠΗΓΗ: enoriako.info

 Εμείς λοιπόν τώρα,

πού "ατυχώς" βολοδέρνουμε στο πρώτο σκαλί της προσευχής, μαζί με τον τυφλό του Ευαγγελίου, ας ξεκινήσουμε να φωνάζουμε προς τον Χριστό ζητώντας το έλεός Του, με μια προσευχή που δομείται πάνω σε τρεις στιγμές:

«Από Σένα προς εμένα: ΕΛΕΟΣ» "Ξαναδιαβάζω" τις στιγμές χαράς, παρηγοριάς, τις δωρεές που έλαβα, όλες αυτές τις στιγμές κατά τις οποίες αισθάνθηκα ότι ο Θεός πέρασε απ᾿ τη ζωή μου με περισσή φροντίδα. Τον ευχαριστώ για όλα αυτά.

«Από μένα προς Εσένα: ΣΥΓΓΝΩΜΗ» Σ’ αυτή την φωτεινή προοπτική συγχώρησης ανακαλύπτω ότι υπήρξαν μέσα μου στιγμές πιο σκοτεινές, που δεν άφησα τον Θεό να φωτίσει  τη ζωή μου! Για όλες αυτές τις παραλείψεις απέναντι στην αγάπη Του, τα κενά μου, τις απουσίες μου, τις αμαρτίες μου… ζητώ το έλεος του Θεού.

«ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΖΙ» Στρέφομαι αποφασιστικά προς ό,τι ακολουθεί και αφήνω στον Θεό το μέλλον! Του λέω: Θέλω να ζήσω στο εξής μαζί Σου, εμπιστευόμενος τον εαυτό μου σε Σένα για το αύριο!

 Και τελειώνω με ένα "Πάτερ ημών…"

                                                

Με αγάπη και ευχές

ο εφημέριος

π. Θεοδόσιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου