Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2017


Προσπάθησα να πουλήσω τον Αγαπημένο μου Ιησού για 30 αργύρια. Δεν βρήκα όμως αγοραστές και κατέβασα την τιμή στα 20 και μετά στα 10 και μετά στα 5. Επειδή όμως δεν μου τα έδιναν, παρεκάλεσα επίμονα, με αγωνία, να Τον πουλήσω έστω και για 1 αργύριο. Μάταια όμως! Δεν μου έδιναν ούτε αυτό το ένα. Απογοητευμένος έστρεψα το βλέμμα μου στον Χριστό και Τον άκουσα να μου λέει με γλυκιά φωνή: «Παιδί μου, ορίστε τα 30  αργύρια που ζητούσες. Σ’ τα κάνω δώρο. Επιπλέον σού προσφέρω και άλλα 1000 χρυσά νομίσματα παρακαλώντας σε να με κρατήσεις κοντά σου ώστε να ζεις για πάντα στο φως της Αγάπης μου». Ο Θεός προσπαθεί με κάθε τρόπο να μας βοηθήσει να μην πέσουμε. Αλλά αν επιμένουμε πολύ, συνήθως το επιτρέπει.

 


Η Εκκλησία διδάσκει ότι κάθε σεξουαλική επαφή εκτός γάμου είναι αμαρτία. Θα μπορούσαμε να υποστηρίξουμε πως κάθε σεξουαλική επαφή εκτός Αγάπης είναι αμαρτία.  Δηλαδή κάθε σεξουαλική επαφή η οποία δεν συνοδεύεται από Αγάπη πριν ,κατά τη διάρκεια και μετά την πράξη είναι αμαρτία.  Όπου ως αμαρτία εννοούμε την εμπειρία που απομακρύνει από τον Θεό και κυοφορεί οδύνη.

ΝΙΚΗΤΑΣ ΚΑΥΚΙΟΣ, Ανεμογραφίες , Αυτογνωσία και Θείος έρωτας, εκδ. Αρμός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου